sobota 2. ledna 2016

Postcrossing #2 (prosinec 2015)


Nemůžu ani uvěřit, jak ten čas letí. Za poslední měsíc se u mě odehrálo několik změn, už jsem o nich chtěla několikrát napsat, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Sama si tak nějak neuvědomuji, co se kolem mě děje a nedochází mi to. :) 

Ale zpátky k postcrossingu, tento měsíc jsem žádný pohled neposlala, hlavně proto, že teprve dorazili pohledy poslané v listopadu, takže jsem nemohla losovat (už mám ale vylosováno, ale ty pošlu až v lednu :)). Taky jsem zjistila, že jsem nechtěně zaškrtla, že chci posílat pohledy pořád do jedné země, takže se stalo, že jsem posílala pohledy jen do Ruska a když už mi začalo být divné, proč si losuji jen Rusko, tak jsem záhadu rozřešila, jsem prostě tele. :D


Minule jsem se zmiňovala o vánočních přání, které jsem vyráběla - tak jsem je nakonec stihla, měla jsem to teda těsně a posílala je v pondělí před Vánoci, ale v pořádku dorazily a včas!, takže jsem spokojená a příští rok budu vyrábět další přání. :) Akorát jak jsem je musela rychle poslat, tak jsem je nestihla vyfotit, což je škoda, protože se musím pochválit (a kdo mě zná tak ví, že nejsem jen tak s něčím spokojená :D). 

Když jsem tedy žádný pohled neposlala, tak vám aspoň ukážu, jaké jsem obdržela. Jsou opravdu pěkný a jsem ráda, že jsem se do tohohle projektu zapojila. 


Obdržené pohledy:
- Jürgen, Německo
- Anna, Rakousko
- Jože, Slovinsko
- Shelley, Velká Británie
- Marco, USA






A jaké pohledy jste obdrželi vy? Kdyby někdo měl zájem mi tady zanechat odkaz na jeho profil na postcrossingu, tak se ráda podívám na pohledy, které dostal. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)